Neumann PortálIskolaKollégiumokNIVÁK;
Neumann Napok, Digitális Témahét
(április 8–12.)
Mar
Tavaszi szünet (máricus 28. – április 7.)
(szünet előtti utolsó tanítási nap: március 27, szünet utáni első tanítási nap: április 8.)
Mar
Diáknapok (március 26–27.)

Ideiglenes felvételi jegyzék közzététele

Londoni kirándulás
Elérkezett a várva várt június 1-je, amikor nagy izgalommal gyülekeztünk iskolánk előtt, buszainkra várva. Gyorsan be is pakoltunk és nekivágtunk a hosszú útnak, a világ legvidámabb idegen vezetőjével, Herminával. Pontosan 1 nappal később már Brüsszelben találtuk magunkat. Közösen tettünk egy sétát Európa legszebb terén, a Grand Palace-on, megnéztük a „Pisilő kisfiút”, majd önállóan tölthettük el szabadidőnket. Az éjszakát Formula 1-es szállón töltöttük.
Másnap a Csalagúton keresztül átértünk a borongós szigetországba. Megnéztük a doveri fehérsziklákat és a várat, Canterburyben a katedrálist és Rochesterben Mark Twain szülőházát. Este mindenki megismerhette a fogadó családját Catfordban. Ekkor volt II. Erzsébet királynő uralkodásának gyémánt jubileuma, de mi ebből csupán annyit vettünk észre, hogy mindenhol nagy volt a tömeg. Sajnos mi nem láttuk a Királynőt, csak csoportunk néhány tagja részesült ebben a kiváltságban. A 4 napos városnézés alatt tettünk egy kört a London Eye-on, megtekintettük a Parlamentet a Big Bennel együtt, találkoztunk a Madamme Tussaud’s-ban Rafael Nadallal, Ghandival és még sok híresség viasz szobrával, végül sétáltunk egy nagyot az Oxford Streeten. A hajókázás közben láttuk az Olimpia épületeit, az Uborkát, és szinte minden épület ablakában az angol nemzeti zászlót. A két legjobb sofőr  Pali és  Fecó, akiket számtalanszor megtapsoltunk az út során, elvitt minket, hogy megmutassák a Chelsea stadiont.

Miután London nevezetességeit megtekintettük, utunkat Párizs felé vettük. Párizsban egy felejthetetlen napot töltöttünk el, amikor is 10 km-t sétáltunk mialatt felmentünk a Monte Parnasse-ba, Párizs legmagasabb épületébe, ahonnan látni lehetett az egész várost felülről. A következő állomásunk a Notre Dame volt, ahol ebédszünetet kaptunk. A délutáni programunk a Louvre és a Tulériák kertje volt, ahol csodaszép növényeket csodálhattunk meg. Utolsóként az Eiffel-toronyhoz látogattunk el, majd metróval a buszhoz siettünk és indultunk vissza Egerbe. A hosszú hazaút alatt a fárasztó hét miatt mindenki bágyadtan szenderült álomba.

Köszönjük szépen tanárainknak, hogy megszervezték azt az utat, ami életre szóló élményt nyújtott nekünk, főként Balog Tibor tanár úrnak és Balogné Hegedüs Adrienn tanárnőnek.